Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost.

Druhá polovina března

20.04.2009 21:15

Neděle 15.3.2009

Chtěli jsme využít víkendové slevy na vlaky a jet znovu do Chicaga. Nevyšlo to. Gábinka přišla v noci s horečkou. Aby si alespoň Edík užil slunečný, i když stále chladný den, vzal ho Milan odpoledne k potoku za domem, kde si hráli na rybáře :-).

 

16. - 31.3.2009

Gábě se na začátku týdne ulevilo, ale raději jsem ji nechala doma, protože příští týden jsou jarní prázdiny a my chtěli vyrzit do Great Smoke Mountains. Bohužel ani to nevyšlo. V pátek jsem sice zabalila, ale Edík se po odpoledním spánku vzbudil s horečkou. Večer jsem měla horečku i já.

Eda se z toho vykřesal během dvou dnů, mě se k vysokým teplotám přidal kašel a zůstala jsem ležet celé prázdniny.

Ve středu měla  Gábinka šesté narozeniny. Spolu s tátou udělala dort (já byla ráda, když jsem se dopotácela do koupelny), zavolali babičkám a dědečkům přes Skype a s nimi v přímém přenosu narozeniny oslavili.

 

O víkendu nám přiletěla sněhová nadílka, která potěšila asi jen Gábinku a i tu jen na chvíli, než si uvědomila, že už chce vlastně jaro :-).

 

Ještě v neděli mi bylo stále zle, takže v týdnu po jarních prázdninách musela Gábinka zůstat doma, protože ji neměl kdo vodit na autobus. Milan si může vybrat volno na péči o nemocného člena rodiny, ale nakonec jsme se dohodli, že já to s dětmi přes dopoledne nějak zvládnu a on si zařídil, že mohl chodit ze školy už v jednu hodinu odpoledne, kdy měl odučeno a přípravy si dělal večer doma. Přišlo nám to vůči kolegům serioznější.

Původně jsme si zakončení března představovali jinak, než že já budu ležet v posteli a venku budou závěje, ale „ mohlo by být i hůř“, že?

Vyhledávání